Uwaga! Od 1 lutego 2020 r. następuje zmiana siedziby firmy na ul. Cicha 5 , 58-300 Wałbrzych (biurowiec Camela SA). "

Ośrodek Szkolenia
Technicznego Sp. z o.o.

ul.Cicha 5
58-300 Wałbrzych

Sekretariat
tel. 074 842-68-36
tel. 074 843-45-06
tel. 074 887-11-60
fax. 074 849-03-40
tel. kom: 600 033 869
ost@ost.org.pl

Ośrodek Szkolenia
Technicznego Sp. z o.o.
Biuro Terenowe Jelenia Góra

ul. 1 Maja 43
58-500 Jelenia Góra

Sekretariat
tel. 075 75-22-399
tel. kom: 601-993-523
tel. kom: 504-289-114
ostjg@ost.org.pl

Budowanie trwałych relacji z klientem

Uczestnicy: Szkolenie przeznaczone dla właścicieli firm, kadry menedżerskiej, pracowników, w szczególności dla menedżerów i pracowników działów marketingu i handlu.

Cel szkolenia: budowanie partnerstwa pomiędzy firmą a klientem, poznanie nowatorskiego kierunku w biznesie zastępującego marketing.


Zakres tematyczny:

  • Clienting jako następca marketingu. W jaki sposób można zrealizować hasło „ssanie zamiast nacisku”?
  • Na czym polega system siedmiokrotnego kontaktu i dlaczego przynosi tak rewelacyjne wyniki?
  • Jak przejść od jednorazowej transakcji do stałych wzajemnych relacji z klientem?
  • Na czym polega paradygmat synergistyczny we współdziałaniu z klientami?
  • Czym naprawdę jest partnerstwo w biznesie? Cztery cechy partnerstwa - jak wcielić je w życie?
  • Sześć kroków podejmowania decyzji przez kupującego w synergistycznym procesie kupna - sprzedaży.
  • Mapy myśli – ich zastosowanie w handlu.

Organizacja szkolenia: szkolenie 2-dniowe prowadzone metodą dyskusji w zespołach i na forum grupy, sesja plakatowa – technika zespołów eksperckich, technika zespołów równoległych, prezentacje uczestników .


 

«powrót

Ośrodek Szkolenia Technicznego 2008
Wszelkie prawa zastrzeżone
Projekt i wykonanie: DTP Service s.c.