Uwaga! Od 1 lutego 2020 r. następuje zmiana siedziby firmy na ul. Cicha 5 , 58-300 Wałbrzych (biurowiec Camela SA). "

Ośrodek Szkolenia
Technicznego Sp. z o.o.

ul.Cicha 5
58-300 Wałbrzych

Sekretariat
tel. 074 842-68-36
tel. 074 843-45-06
tel. 074 887-11-60
fax. 074 849-03-40
tel. kom: 600 033 869
ost@ost.org.pl

Ośrodek Szkolenia
Technicznego Sp. z o.o.
Biuro Terenowe Jelenia Góra

ul. 1 Maja 43
58-500 Jelenia Góra

Sekretariat
tel. 075 75-22-399
tel. kom: 601-993-523
tel. kom: 504-289-114
ostjg@ost.org.pl

Komunikacja interpersonalna

Uczestnicy: Szkolenie przeznaczone dla pracodawców, menadżerów, kierowników i osób odpowiedzialnych za dobrą komunikację w zespole.

Cel szkolenia:

  • Wzmocnienie poczucia identyfikacji pracowników z firmą, wzrost zaangażowania w osiąganie jej celów, pozytywne nastawienie wobec firmy i wykonywanej pracy.
  • Wzmocnienie motywacji do pracy. Zwiększenie zadowolenia z pracy
  • Wyższa jakość życia zawodowego. Klimat dobrych więzi międzyludzkich, poczucia przynależności do przyjaznej społeczności, w której dzieje się coś ważnego, są realizowane pożyteczne zadania.
  • Wzrost wyników firmy.

Zakres tematyczny:

  • Jakie jest znaczenie pierwszego wrażenia?
  • Na czym polega zachowanie asertywne? Czy istnieje inna możliwość oprócz uległości lub agresji? Techniki asertywnej rozmowy: Komunikat „Ja”, Zdarta płyta, Zasłona dymna, Uszczegółowienie krytyki.
  • Rozwiązywanie konfliktów na zasadzie wygrany – wygrany. Aktywne słuchanie. Okazywanie empatii. Technika budowania mostów. Technika lustra.
  • Jakie znaczenie ma komunikacja werbalna, a jakie niewerbalna? Jak budować zaufanie poprzez stosowanie przyjaznej postawy? Jak rozumieć, co rozmówca przekazuje słowami, a co językiem ciała?
  • Przydatne zwroty, które mogą spowodować zmniejszenie agresji rozmówcy i zdobycie przewagi w rozmowie.
  • Jaka jest rola właściwego wyglądu w pracy? Jak budować pozytywny image pracownika firmy?
  • Jak tworzyć pozytywne relacje międzyludzkie w firmie, w zespole pracowniczym, którego jestem członkiem?


Organizacja szkolenia: szkolenie 2-dniowe prowadzone na zasadzie odgrywania scenek rozmowy pomiędzy uczestnikami. Ćwiczenia -  stosowanie technik komunikacji niewerbalnej i werbalnej. Dyskusje w zespołach i na forum grupy. Testy.  Wykład konwersatoryjny z prezentacją multimedialną.
 

«powrót

Ośrodek Szkolenia Technicznego 2008
Wszelkie prawa zastrzeżone
Projekt i wykonanie: DTP Service s.c.