Uwaga! Od 1 lutego 2020 r. następuje zmiana siedziby firmy na ul. Cicha 5 , 58-300 Wałbrzych (biurowiec Camela SA). "
Sekretariat
tel. 074 842-68-36
tel. 074 843-45-06
tel. 074 887-11-60
fax. 074 849-03-40
tel. kom: 600 033 869
ost@ost.org.pl
Sekretariat
tel. 075 75-22-399
tel. kom: 601-993-523
tel. kom: 504-289-114
ostjg@ost.org.pl
Profesjonalna obsługa klienta
Celem szkolenia jest nabycie umiejętności profesjonalnej budowy wizerunku firmy dbającej o swoich klientów. Doradzi, jak postępować w sytuacjach trudnych, gdy górę biorą emocje. Jak reagować, by klient czuł, że jest traktowany z szacunkiem i należyta uwagą, ale równocześnie postępować z godnością i nie ulegać presji.
Szkolenie ma charakter warsztatowy, prowadzone jest aktywnymi metodami angażującymi wszystkich uczestników zarówno podczas wykładów, ćwiczeń grupowych i indywidualnych, dyskusji, scenek.
Szkolenie jest przeznaczone dla osób zaangażowanych w proces obsługi klienta (wszystkich szczebli zarządzania), posiadających bezpośredni, regularny kontakt z klientami.
Zakres tematyczny:
1. Radzenie sobie z emocjami i stresem
2. Podstawowe zasady komunikacji interpersonalnej
3. Trudne sytuacje w kontaktach z klientami
4. Doskonalenie pracy i relacji międzyludzkich w firmie
Prowadzący: wieloletni trener biznesu, pedagog, autor podręczników o przedsiębiorczości i motywacji
Miejsce szkolenia: sala wykładowa OST, Plac Skarżyńskiego 1 w Wałbrzychu